هماتولوژی و علوم آزمایشگاهی

پاتوقی برای همه بچه های علوم برتری (MLS)

هماتولوژی و علوم آزمایشگاهی

پاتوقی برای همه بچه های علوم برتری (MLS)

درباره ی نویسده

 من فرزانه ۲۲ساله  از شهر اندیشه (استان تهران) هستم.  کارشناس علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تهران و دانشجوی ترم ۱ هماتولوژی اهواز.این وبلاک پاتوقی برای علاقه مندان رشته ی هماتو و مکانی برای تبادل اطلاعات علمی و غیر علمیه. منتظر نظر دوستان هستم. ممنون

نظرات 6 + ارسال نظر
Leyenda دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام...
وبلاگ خیلی خوبی دارید...ممنون

بهزاد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://finally-tanhae.blogfa.com

سلام ببخشید ها یه سوال برام پیش اومد
اینکه شما الان ترم یک ارشد هستین با سن22

خوب این چجوری میشه اونوقت

سلام. وقتی 18 سالگی وارد دوره ی کارشناسی بشی میشه.
من سال 87 وارد دوره ی کارشناسی شدم و سال 91 خرداد فارغ التحصیل شدم. تابستون91 کنکور دادم و پاییز وارد ارشد شدم.ok???

بهزاد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

اوکی
پس خیلی درسخونی ها
من الان 24 سالمه
سال اولمه میخوام کنکور ارشد بدم

آخه می دونید رشته ی ما یه طوریه که می گن فقط یه بار حق کنکور داری. قبول نشی باید بری طرح. تو تهران هم باید چندین و چند ماه منتظر بمونی تا نوبت طرحت بشه. واسه همین وقتی فکر کردم اگه قبول نشم باید برم طرح دیگه آخراش با درس خودکشی کردم... ولی اگه زودتر شروع می کردم تهران قبول می شدم شاید...

بهزاد چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

راستش منم برا هماتو میخونم اما این هفته کلا یه صفحه هم نخوندم
یعنی یه جواریی دلسرد شدم
میشه بدونم کجا قبول شدین؟و رتبتون؟

بهزاد چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ


الان خوندم که اهواز قبول شدین
میشه یه کم کمکم کنین
روز اولی که شرو کردم واسه خوندن خیلی پر انژی بودم
نمیدونم چم شده
به قول شما من هم اولین بارمه هم اخرین بار
یعنی اگه قبول نشم دیگه خونوادم برا سال دیگه حمایتم نمیکنن

خب علاقه خیلی مهمه. باید علاقه داشته باشی. ببین کنکور ارشد اصلا مفهومی نیس. فقط تکرار و تکرار. وقتی یه مبحثو می خونی همون روز تست بزن. حتی اگه هیچی نفهمیدی. اگه متوجه مطلب نشدی گیر نده برو تا آخر اون مبحث رو بخون. بعد دوباره از اول. بعد همون مطلبو از یه جزوه یا یه کتاب دیگه بخون سریع. بعد برو تست بزن و نکته برداری کن. هیچ کدوم از سوالات ارشد مفهومی نیستند. همه متن خود جزوه ها هستن. من به خاطر درسا و کارآموزیِ فقط هماتو و ایمنی رو خوب خوب خوندم و اهواز قبول شدم. اگه همه ی درسا رو خوب بخونی تهران قبول می شی. و نکته آخر مرور کردنه. خیلی مهمه. مخصوصا یه ماه آخر باید فقط مرور کنی. موفق باشی

بهزاد پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

خیلی ممنون
ببخشین
ه نظرتون زبان چیکارش کنم میخونما
اما نمیدونم نتیجه میگیرم یا نه
سطح زبانم به نظر خودم متوسط به پایینه
مرسی

زبان خیلی مهمه. من خودم زبانمو خیلی پایین زدم. چون فکر کردم زبانم بدک نیست. ولی امسال زبان خیلی سخت بود. بعد درصدامو با بچه هایی که تهران قبول شده بودند مقایسه کردم دیدم خیلی فرق نداشتیم. فقط زباناشون بالاتر از من بود.
خیلی متن بخون. اگه بتونی مقاله هم بخونی عالیه. لزگی و تافل هم همه تعریفشو می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد