هماتولوژی و علوم آزمایشگاهی

پاتوقی برای همه بچه های علوم برتری (MLS)

هماتولوژی و علوم آزمایشگاهی

پاتوقی برای همه بچه های علوم برتری (MLS)

سمینار کارشناسی: نقش بیومارکرها در تشخیص آسیب حاد کلیه (AKI)

سمینار من در مورد بیوشیمی بود. البته خودم دوس داشتم درمورد هماتولوژی باشه ولی به دلیل کمبود استاد راهنما نشد. استاد راهنمای من سرکار خانم دکتر نباتچیان بودند که خیلی خیلی زحمت کشیدند. دستشون درد نکنه. دانشگاه تهران تنها دانشگاهیه که برای سمینار مقطع کارشناسی هم از بچه ها میخواد رساله تهیه کنند. ما اینجا تو اهواز تو مقطع ارشد هم برای سمینار رساله تهیه نمی کنیم فقط ارائه با پاور پوینت. برای پایان نامه رساله درست میکنیم. 

http://s1.picofile.com/file/7559876876/AKI.ppsx.html

دانشگاه ها ی پذیرنده ی رشته ی هماتولوژی در مقطع ارشد

تهران 

شهید بهشتی 

تربیت مدرس 

مشهد 

تبریز 

اهواز

درباره ی نویسده

 من فرزانه ۲۲ساله  از شهر اندیشه (استان تهران) هستم.  کارشناس علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تهران و دانشجوی ترم ۱ هماتولوژی اهواز.این وبلاک پاتوقی برای علاقه مندان رشته ی هماتو و مکانی برای تبادل اطلاعات علمی و غیر علمیه. منتظر نظر دوستان هستم. ممنون

دانشگاه شهید بهشتی دکترای هماتو خواهد گرفت

تصویب گروه خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون

به یاری خداوند متعال و با تلاشهای معاونت محترم آموزشی دانشگاه و حمایت ویژه ریاست محترم دانشگاه و تلاشهای اعضاء بخش خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون دانشکده پیراپزشکی گروه خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون تصویب گردید . لازم به ذکر است به دنبال تشکیل گروه و تصویب آن در وزارت متبوع جناب آقای دکتر احمد قره باغیان به سمت مدیر گروه مذکور منصوب گردید.

شایان ذکر است که این گروه تاکنون سه دوره دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش که دوره اول با موفقیت فارغ التحصیل و 80% در مقطع Ph.D پذیرفته شده اند و هم اکنون گروه درصدد پذیرش دانشجو در مقطع Ph.D می باشد.

هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی ضمن تبریک این موفقیت به جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توفیقات روزافزون این گروه آموزشی را از خداوند متعال مسئلت می­نماید

منبع :http://www.sbmu.ac.ir/SiteDirectory/Paramedical/News/Pages/khoon%20shenasi.aspx